• Klussendag op 13 juni - we rekenen op jullie

• We staan op sportief vlak alweer bijna drie maanden stil. Normaal gesproken waren we nu druk bezig met de voorbereidingen op het Stratentoernooi. Maar helaas, het mag niet zo zijn.

Geeft ons wel de gelegenheid om de jaarlijkse klussendag groots aan te pakken. Deze houden we op zaterdag 13 juni. We roepen jullie allemaal (leden, ouders van leden en supporters) op om deze dag met ons het complex weer tip-top in orde te krijgen voor het nieuwe seizoen. Uiteraard zullen we daarbij de onderlinge afstand van 1,5 meter in acht houden.

Er ligt een behoorlijke wensenlijst van zaken die opgepakt moeten worden. Van schilderwerk tot poetswerk en van sjouw- en tilwerk tot groenwerk. We kunnen alle hulp gebruiken. Heb je zelf nog ideeën wat er op deze dag opgepakt kan worden? Meld je dan bij Wiljan van Splunter en dan bekijken we samen of we het op de lijst met werkzaamheden kunnen zetten.

Jullie rekenen op een prettige omgeving om in het nieuwe voetbaljaar te kunnen sporten, wij rekenen daarvoor op jullie hulp.

Geef je op bij Wiljan van Splunter.